מניעת סימני מתיחה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, הריון בחוודש שישי. הבטן גדלה ומגרד לי קצת. האם יש בסיס מדעי לכך ששמנים מסוימים באמת יכולים ל מ נ ו ע סימני מתיחה (את הקרעים בדרמיס)? האם יש משהו שאני יכולה לעשות בכדי למנוע סימני מתיחה? מה לגבי הגירוד?
לקריאה נוספת והעמקה
"סימני מתיחה", STRIAE GRAVIDARUM הינם חלק מהתופעות העוריות המופיעות בהריון. ישנם מספר תכשירים למריחה שעשויים לעזור. כאשר הסטריות בגוון אדום הטיפול המועדף הינו רטין A מקומי, אך בהריון אסור להשתמש בכשיר זה. גרד בהריון ללא פריחה ראשונית שכיח בהריון, אך עליך לבדוק גם תפקודי כבד. ממליצה לפנות לגניקולוג מטפל ולהקפיד על שימון העור. בהצלחה!