עכרות 6 רמת גן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפניי כ 4 ימים אובחנה המחלה , באיזור הגב התחתון צד ימין מעט באיזור האגן ומתית לטבור, אני נוטל כדוריי זובירקס . אני סובל מכאבים עזים במשך היום והלילה , האם קיים גל או משחה להקלה על האיזורים הנגועים. ? ומה התרופות להקלת הכרב, אני נוטל אופטלגין ופרוקסט 5 מיל, וזה ממש לא עוזר. אשמח לתשובתך .
סיבוך שכיח בשלבקת חוגרת הוא תסמונת כאב עצבי כרוני, הנקראת נוירלגיה פוסט-הרפטית. השלב החריף מופיע עם הפריחה ונמשך כחודש. הכאב עשוי להופיע גם 1-3 חודשים לאחר הופעת הפריחה. מיקום הכאב קשור למיקום הפריחה. לטיפול בכאב יש לפנות לנוירולוג. ישנם מגוון טיפולים כולל טיפול מקומי בזוסטרקיס, אופיאטים, TCA, ליריקה ועוד בהצלחה!