פס אדום בתוסיק גבר מבוגר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בין שני העכוזים הופיע לי פס אדום ממש לאורך החיבור, כמו פצע סדקים שיש בין קפלים של אדם שמן (אני שמן). הרבה פעמים הופיע לי פס כזה בין העכוזים, אבל הפעם הפס יותר גדול. אני מורח יומיים דיזטין, האם כדאי משחה אחרת?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, הנך סובל מ Intertrigo, זהו שם כללי לפריחה באזורי הקפלים בשל סיבות רבות, כגון: מחלת עור דלקתית, זיהומים ועוד. ממליצה לפנות לרופא עור לאבחון הסיבה לתפרחת. ניתן בינתיים למרוח תכשיר המשמש כחיץ בין הקפלים כגון: בייבי פסטה או בייבי פסטה אגיסטן(המשלב חומר אנטי-פטרייתי). בהצלחה!