רוקוטאן במינון נמוך וספורט
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני לוקחת רוקוטאן במינון של 10 מג כבר כמעט שנה ואני מתאמנת במטרה להצר היקפים. ראיתי שאסור להתאמן כשלוקחים רוקוטאן. רציתי לשאול אם זה נכון? ואם כן איזה ספורט אסור לי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
לרוב אין צורך לקחת רואקוטן במינון נמוך למשך שנה. יש להגיע למינון מצטבר על פי משקל ואז מפסיקים את הטיפול. אחת מתופעות הלוואי האפשריות של רואקוטן היא פגישה בשריר. לכן לא מומלץ לבצע פעילות גופנית מאומצת במהלך הטיפול. ממליצה לגשת לרופא עור לוודא אם את עדיין זקוקה לרואקוטן.