ציסטה מזוהמת.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, מה שלומכם? אני אשמח לחוות דעת ☺️ יש לי ציסטה חלבית בעור בת 20 שנה שמזדהמת כל כמה חודשים. לרוב הזיהום חולף מעצמו כעבור מספר ימים בודדים. הפעם הזיהום שם כבר שבוע. האזור מגרד. האזור לא גדל בזמן הזה. כבר לא כואב וגם כבר לא אדום. אבל הפצע נפתח ויש קצת הפרשה דמית/מוגלתית ... אני מפחדת שבגלל שיש דם זה יכול להגיע למחזור הדם . האם אני סתם מלחיצה את עצמי ויש סיכוי שזה יעבור כמו תמיד? או שהייתם ממליצים לגשת בכל מקרה לרופא עור ?
ממליצה לגשת לרופא עור ולקבל הפנייה להסיר את הנגע על ידי פלסטיקאי מאחר ונוטה להזדהם. סיכוי נמוך שהזיהום יגיע למחזור הדם, אך לאור זיהומים חוזרים יש אינדיקציה להסיר אותו. בהצלחה,