פסוריאזיס וזריקה אפידורלית לאחר פריצת דיסק
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 72, עומדת לקבל זריקה אפידורלית המכילה סטרואידים בעקבות פריצת דיסק קשה. אציין שאני סובלת מפסוריאזיס ומקבלת זריקות ביולוגיות לטיפול במצב. בשל מצב הפסוריאזיס נאמר לי לא לקחת סטרואידים מכיוון שהם עלולים להחמיר את מצב הפסוריאזיס. האם הפרוצדורה בהזרקת הסטרואידים לנוזל עמוד עשויה להזיק פחות מנטילת סטרואידים בכל צורה אחרת ? האם עלולה להיגרם החמרה במצב הפסוריאזיס בעקבות הזריקה?
לקריאה נוספת והעמקה
כן מתן סטרואידים עלול להחמיר את מחלת הפסוריאזיס