שלבקת חוגרת, האם יש קשר לכאבי שרירי רגל??
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ותודה מראש. בעלי, בן 71, עדיין עובד, בריא,"סוחב" רגל מזה שבועיים,כאבי שרירים, ולפני שלושה ימים יצאה לו פריחת \בועות של שלבקת חוגרת חצי צוואר וחצי כתף-חזה. קיבל כדורי זובירקס 5 ליום.. האם יש קשר בין כאבי הרגל למחלה? האם זה חד פעמי כמו שהרופא אמר?? דפנה
סיבוך שכיח בשלבקת חוגרת הוא תסמונת כאב עצבי כרוני, הנקראת נוירלגיה פוסט-הרפטית. השלב החריף מופיע עם הפריחה ונמשך כחודש. הכאב עשוי להופיע גם 1-3 חודשים לאחר הופעת הפריחה. מיקום הכאב קשור למיקום הפריחה. בהחלט יתכן קשר בין הכאב בגפה לזוסטר. לטיפול בכאב יש לפנות לנוירולוג. ישנם מגוון טיפולים כולל טיפול מקומי בזוסטרקיס, אופיאטים, TCA, ליריקה ועוד בהצלחה!