עקיצות פרעושים בבני אדם - המשך למכתבי הקודם
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, ראשית ברצוני להודות לך מכל הלב על תשובתך המקצועית, המהירה והאדיבה. השאלה שלי היא אם יש טעם לערוך את ברור הגרד המלא, שכן אני בטוח שמדובר בעקיצות פרעושים. אני פשוט מבחין בהם על הרגליים ולעתים אף מצליח לתפוס אותם על ידי מחיצתם. ממש לפני שבוע ערכתי בדיקת דם הכוללת תפקודי תריס, ספירת דם, רמת ברזל, תפקודי כבד מלאים - הכול תקין. צואה לפרזיטים - לא בדקתי. לאור העובדה שאכן מדובר בפרעושים, יש לך אולי רעיון לפתרון? המצב ממש מייאש. המון המון תודות על תשובתך, דני
ממליצה להזמין מדביר לביתך על מנת לטפל בפרעושים. מבחינה רפואית, ניתן לנסות קרם יורקס.