שלום אני בת 31 חמישה חודשים אחרי לידה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נמצא לי ממצא ציסטה שחלתית במהלך ההריון למרות שהרופא אמר שנראה שהרוב התנקז (זה היה במהלך ההריון) אחרי הלידה התבקשתי לקבוע תור לבדוק את זה ואני בהמתנה לתור. היום הלכתי לשירותים והרגשתי שיש לי כמו גולה פנימית בין המפשעה לרגל בצד שמאל רציתי לדעת אם זה יכול להיות קשור מחכה לתור שלי וקצת בלחץ. מרגישה גם כאבי ראש לאחרונה ועייפות קישרתי את זה לתינוקת שנוספה למשפחה אך עכשיו קצת מודאגת אם זה שייך. תודה.
יש לגשת לרופא משפחה בשל כאבי הראש. בנוגע לממצא במפשעה אין דרך לדעת במה מדיבר מבלי לבצע בדיקה גופנית. אם התור רחוק אפשר להראות את הממצא לרופא משפחה שיכול לתת גם הפנייה דחופה לרופא עור במידת הצורך. בהצלחה,