עקיצה ממדוזה בחוף הים כיומיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני יומיים נעקצתי ממדוזה ביד, היד התנפחה מאוד ויצאו המון שלפוחיות זה שורף וכואב. כמו כן גירוד ופצעונים באזורים אחרים בגוף. רופא המשפחה רשם לי משחה אנטביוטית ומשחה לכוויות האם זה מספיק?
לקריאה נוספת והעמקה
בתחילת הכוויה אפשר לתת קרם עם מרכיב סטרואידלי נגד הדלקת וגם עם מרכיב אנטיביוטי נגד זיהום משני. לאחר מספר ימים נהוג לעבור לקרם נגד כוויות בלבד כגון סילברול. לעתים הכוויה קלה וישר מתחילים עם תכשירים נגד כוויות בלבד, זה תלוי מאוד בבדיקה הגופנית ובחומרת הכוויה. בהצלחה,