אדמומיות בלחיים בלווה בפריחה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 36, בריאה בדר"כ, בלי רגישות מיוחדת. לפני מספר חודשים הופיע אודם בלחי שמאל חשבתי שיחלוף אבל אז השטח האדמומי גדל ועבר גם ללחי ימין. כעת אני סובלת מאדמומיות עם פצעונים קטנים על הלחיים. פניתי לפני כ3 שבועות לייעוץ וקיבלתי פלאגיל (פעמיים ביום ל3 שבועות) ,קרם טבעקוטן (לשבוע)ואיבמקטין 1% קרם לחודשיים. כ4 ימים לפני סיום הטיפול בפלאגיל גיליתי כי נטלתי רק 250 מג בכל פעם במקום 2 כדורים (500מג) פעמיים ביום (בוקר וערב). יש שיפור אבל לא גדול. האם עלי להתחיל הכל מחדש? (ביום ראשון הקרוב אני אמורה לסיים ליטול את הכדורים ולהמשיך רק עם המשחה איברמקטין ) תודה מראש
תמשיכי כרגיל ותתחיל איברמקטין.