שטיפת ידיים בגלל המצב המצב
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בגלל המצב אני שוטף ידיים יותר מהרגיל. המצב שהעור התחיל להתייבש, להיסדק, קשקשים, להיפצע דימומים. מה אני עושה במצב הקיים שצריך לשטוף ידיים כל הזמן? זה בלתי נסבל.
כן, ממליצה על ליחוח ידיים של חברת סרביי, לרוש פוזה וכדומה וסבון צטפיל לעור יבש . בהצלחה!
האם אקווה קרם גם בסדר?
היי שימי, מבינה אותך... לי היו חתכים בתוך כף היד. לגבי אקווה קרם זה גם קרם שנמכר בקופ"ח.וזול. לצורך העניין ניסיתי כל מיני קרמים לא ממש עוזר. עבר לבד. אני ממליצה לך לשים כפפות מניילון!!! לא גומי. בגדול עדיף בלי כפפות אבל אם אתה נמצא בעבודה אז כן מומולץ כפפות כדי לא לשטוף כל הזמן ידיים או לגעת בפנים. אם אתה לא עובד. אז בבית לא צריך כל שניה לרחוץ ידיים אלא רק שאתה חוזר מבחוץ. תנסה למרוח וזלין. ולא להשתמש באלכוג'ל אלא מים וסבון.