פצע כואב בסנטר........
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביום שישי התחיל לי סימן אדום בסנטר נראה כמו פצע פנימי , יום למחרת יצא כבר ראש ממש קטן לחצתי ( לא היה צריך להתאמץ) והוצאתי אותו ויצא גם נוזל שקוף לא רק לבן . ולא ירד דם בכלל , חיטאתי ושמתי משחה אנטיביוטית(מופירוסין) והלכתי לישון איתה ( בשלב הזה הוא היה כמו שטח אדום פשוט ) כשקמתי היה על זה עור שצריך לקלף הוא היה ממש באוויר אז הורדתי אותו וזה גם היה בקלות . שוב חיטאתי שמתי משחה והכל , אבל זה נשאר עדיין שטח אדום וכואב גם מבפנים , הכוונה שנוגעים זה כואב מבפנים גם , היום זה שוב זה התקלף לבד , עכשיו זה יותר בהיר קצת לדעתי אבל עדיין כואב .. מה זה ? ואיך לטפל בזה ? כמה זמן לוקח לדבר כזה לעבור ? וכרגע אני חיילת אז רופא עור בעייתי לי זה יקח המון המון המון זמן .
מופירוצין מתאים במידה ויש החמרה יש צורך לפנות לרופא עור לבדוק שלא מתפתח אבצס או נגע עמוק אחר.