שיפור במצב ידיים עקב דרמטיטסס ועיבוי עור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הייתי בבדיקה אצל רופא עור עקב חשד לדרמטיטסס רופא עור ציין שמצב הידיים נראה לא רע ובשיפור ואמר להמשיך למרוח קרם ליובש ביד על פי הצורך.מצד שני אמר שיש לי בכף יד למטה סוג של עיבוי של העור ובצקת למה הכונה האם מדובר בנפיחות עקב דלקת עור ממגע? לגבי יובש ביד אמר שיתכן ויהיה שיפור או יעלם האם זה מדוייק? בברכהאמיר
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, יש צורך בבדיקה רפואית. ממליצה להשלים תבחיני טלאי לשלול רגישות לחומר מסויים. אקזמה בידיים היא שם כללי ועשויה לשניות מגורמים רבים. ליחוח כגון אדרמה , לפיקאר, דקסריל, מוסטלה מצויינים לעור . בהצלחה!