רגישות לתרופה נגד פטריה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי פטריה בציפורן. ממש בדרגה קלה נאמר עי רופא עור. הקטע שהוא נתן לי בדיוק את אותה תרופה שאני רגישה אליה של חברת טבע ובכל המקומות אין בכלל תחליף גנרי מייבאים רק את זו של חברת טבע. רצוי לציין שבעבר שנטלתי של חברה אחת היה בסדר. בעבר שלקחתי את התרופה של חברת טבע ישר נהייתי צהובה והרגשתי תחושת עילפון ומיד הפסקתי.היה לי גם טעם מר בפה. מה דעתך? לרכוש את התרופה? לא הצלחתי להשיג את הרופאה ואפשר לקבוע תור רק עוד 3 חודשים מה עושים אם לא ניתן לקחת כדורים? פשוט לא מייבאים. כאמור תמיסות לא יפתרו את הבעיה...
לקריאה נוספת והעמקה
במידה וידועה רגישות לא מומלץ