כאבים עזים בקרקפת/שורשי השיער
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מיזה שנתיים אני סובלת מכאבים עזים בקרקפת ובשורש השיער/זקיקי השיער. חשוב לציין שהכאב מאוד חזק אבל רק במגע עם השיער לדוגמא כאשר אני מזיזה אותו מצד לצד. הדבר היחיד שמקל על הכאב לכמה שעות זה לשטוף אותו במים חמים. אין תחושת גרד, אין נשירה, השיער פזור לאורך כל היום וכל הלילה, אין קשקשים,אין אדמומיות או פצעים מוגלתיים מלבד פצע אחד קטן במרכז הראש אך הכאב הוא בכל הראש. אני נואשת לא מצאתי שום אבחנה שתואמת לסימפטומים שלי. מה יש לי??? אני מתוסכלת..
היי, מכירה את התופעה אומנם לא שנתים אבל יום או יומיים .. ועבר. זה לא קשור לרופא עור. זו בעיה עצבית יתכן ואת במתח או לחץ? עובדה שמים חמים עוזרים... על תועה שזה תקוע עוד לא שמעתי.. אולי שווה ללכת לנוירולוג/ רופא משפחה.
שלום, על פי מה שציינת אין רושם לבעיה עורית, ממליצה לפנות לנוירולוג. בהצלחה!