טיפול באינפרא אדום ואור כחול
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני משתמשת ברטין A וחומצה גליקולית. יש לי מכשיר גלי רדיו בייתי ונאמר לי שצריך לעשות הפסקה עם התכשירים של 10 ימים כשעובדים איתו. זה מובן כי הוא בהחלט מגרה את העור ועושה אותו אדום. בנוסף, יש לי מכשיר שהוא מסכה ששמים על הפנים ויש לו 5 אורות. כחול לאקנה, אדום נגד הזדקנות ועוד כמה פחות רלוונטים. המכיר בכלל לא מגרה את העור. האם אני יכולה להשתמש בעור הכחול לאקנה ולא לעשות הפסקה עם שימוש ברטין A ובחומצה הגליקולית? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
לא מכירה את המכשיר ולכן לא יכולה לענות על השאלה.