שאלה דחופה - ביופסיה בקרקפת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הופניתי לביופסיה בקרקפת, שאני אמורה לעשות בעוד ימים ספורים, על מנת לשלול פרונטל פיברוזינג אלופציה או ליכן פלנופילריס. אני חוששת לעבו ר את הביופסיה הזו ולהיות עם תפרים ואולי תישאר אחר כך צלקת. השאלה שלי - אם יימצא שיש אחת מהבעיות האלה, האם יש לזה תרופה ? האם כדאי ורצוי שאעשה את הביופסיה ? שאלה נוספת : למשך כמה זמן מותר להשתמש בדרמובט טיפות ? קראתי שכאשר מפסיקים את הטיפות, נשירת השיער עלולה להתגבר. אשמח לתשובה מהירה . תודה מראש על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה על השלמת ביופסיה , במידה וזוהי האבחנה יש טיפול במידה והמחלה פעילה. בהצלחה!