מה ניתן לעשות להזעת יתר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת מהזעת יתר בבית השחי כבר הרבה שנים. השתמשתי באנהידרול פורטה, עשיתי הפסקה ממנו לכמה חודשים ואז שוב השתמשתי. לאחר שחזרתי להשתמש התחילה לי בעיית הזעה באזור הישבן, המפשעות ובעיקר בפות. מה ניתן לעשות נגד הזעה באזורים אלו? בנוסף, כתוצאה מההזעה נהיה לי אדמומיות, הייתי אצל רופאה שהביאה לי משחת אגיסטן שלא עזרה, ולאחר מכן קיבלתי כדור פלוקנול. אבל להבנתי הכדור מתאים לקנדידה, בעוד שאצלי האדמומיות היא כתוצאה מזיעה. האם בכל זאת הכדור יכול לעזור? תודה רבה
שלום, ממליצה לפנות לאנדוקרינולוג לברור הזעת יתר כללית. במידה וההזעה מקומית בלבד ניתן לטפל בבוטוקס. לגבי האדמומיות , אודם לא בהכרח מעיד על זיהום פטרייתי. במידה ויש הפרשות יש להשלים תרבית אצל גניקולוג ובדיקת רופא עור. בהצלחה!