הסרת נגע החנקן נוזלי וצלקת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני מעל שנה הסרתי נגע החנקן נוזלי מעל הברך אצל רופא עור. נשארה שמקום צלקת עגולה ואדומה .הדבר מפריע לי אסתטית. מה ניתן לעשות ? ומדוע המקום לא הבריא? לציין שבעבר הסרתי נגעים החנקן נוזלי והבריאו לחלוטין לא אצל רופא זה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, טיפול בחנקן נוזלי (קריותרפיה), הינו טיפול מקובל להסרת נגעים שפירים כגון: יבלות, סבוראיק קרטוזיס, קרטוזות סולריות ועוד.. מדובר בהקפאה (-196 מעלות) ולכן תופעות לוואי שכיחות הינן: כאב,נפיחות, שלפוחיות. לעיתים גם פיגמנטציה, הצטלקות וזיהום. ממליצה לפנות להתייעצות עם רופא עור שמתעסק בצלקות. בהצלחה!