Pupp אחרי לידה..........
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זה התחיל בהריון בסוף פאפפ גרד נוראי עשיתי בדיקות דם וזה רק אלרגיה אני כבר אחרי הריון בשבועיים והגרד ממשיך אמרו שזה עובר אחרי הריון נסיתי משחות ולא עזר רצו בבית חולים לתת זריקה ולא הסכמתי כי רציתי להניק אפשרי לבקש את הזריקה מרופא משפחה אן שצריך רק רופא עור ומה עוזר לגרודים ונהיה לי מלזמה אחרי הריון זה עובר לבד
זוהי מחלה המתבטאת בגרד עז, היא אינה מסוכנת לאם או לעובר. הגרד חולף לרוב לאחר הלידה. הפריחה מופיעה בעיקר באזורי מתיחה. להתייעץ עם המרכז הטרטוגני, אני לרוב ממליצה על טלפסט שמותר בהנקה ותחליב קלמין. במקרים קשים משחות סטרואידליות ופרדניזון פומי . לגבי מלזמה ממליצה לפנות לרופא עור 3 חודשים לאחר סיום ההנקה. בהצלחה!