האם זה בכלל אטופיק דרמטיטיס?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אשמח לעזרה דחופה. אני בת 17 וסובלת מאטופיק דרמטיטיס מאז שאני קטנה. יש לי בכל מעבר עונה התפרצויות חריפות של פריחה בידיים ברגליים ובפנים שנמשכות גג שבועיים. בפברואר התחילה התפרצות של אטופיק שלא מפסיקה עד עכשיו (אפריל) אני סובלת חודשיים ללא הפסקה. הלכתי לרופא משפחה והוא נתן לי פרדניזון ומגוון כדורים אחרים(אהיסטון טלפסט...) שבדרך כלל עוזרות אבל הפעם לא עשו שום דבר. אני מתחילה מאוד להילחץ וחושבת האם זה בכלל אטופיק. האם לפנות לבית חולים?? אני מאוד מאוד סובלת.
שלום, יש צורך בבדיקה רפואית על מנת לענות על השאלה, ממליצה לקבל חוות דעת נוספת . בהצלחה!