חור(קרחת ) קטן מאוד בפחדת הראש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לא יתכן שזה התקרחות גברית טיפוסית כי במפרצים אין דלילות או נשירה דבר שני שיער שופע נטול מפרצים רק בפדחת יש צמיחה הפוכה עם דלילות ושמסתכלים לעומק שמים לב לחור ממש קטן. נראה כמו אלופציה אראתה מקומית .בזקן השתמשתי בסטרואיד נוזלי ולא עזר למשך חודש .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, רושם כי מדובר בהתקרחות בתבנית גברית. יש לפנות לרופא לאבחון הבעיה, במידה ומדובר בהתקרחות בתבנית גברית, ישנו קצף מינוקסי או תרופה בשם פרופסיה שמעודדת צמיחת שיער ומונעת נשירה. לכל טיפול ישנם יתרונות וחסרונות ויש לדיין אותם עם הרופא המטפל. בהצלחה!