כוויה ואלרגיה בפנים עקב מריחת לק אקריל

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

07/04/2019 | 11:35 | מאת: עינבר

לפני שבועיים בפורים מרחתי לק שיש בו אקריל מסביב לאזור העין תחילה האזור שרף מאוד ואיפה ששרף הורדתי את האבנים לאחר 5 שעות כל האזור המרוח נהיה אדום ולאחר יומיים פיתח שלפוחיות לאחר שבוע שמרחתי סינטומצין ובפנטן האזור התנפח ונוצרה פריחה דלקתית רופאת המשפחה הביאה לי פרדינזון שנלקח כבר במשך שבוע ומרחתי אולוקום פעמיים ביום לאחר שבוע ללא שינוי דרסטי ..הנפח ירד אך צבע העור נשאר אדום ולא נראה משתפר אתמול הלכתי לרופא עור שנתן לי משחה קלובטאזול פרופיונאט למריחה פעם ביום המשך סטרואידים לעוד 4 ימים וקומפרסים של מי מלח סטריליים האם עלי לקבל טיפול מורכב יותר האזור נראה הרבה פחות נפוח אך האדמומיות לא יורדת. מה עלי לעשות כדי לנסות לזרז את ההחלמה של העור? אני חוששת מאוד בעוד שבועיים אני טסה לתאילנד ומאוד רוצה להחלים כמה שיותר מהר עקב החשיפה לשמש עלי למרוח קרם הגנה על האזור? האם ייתכן וזה יישאר כך כצלקת?מדובר באזור גדול בפנים תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, ממליצה לפנות לרופא עור לשקול טיפול בפרדניזון במינון נמוך למספר ימים בודדים בשילוב אנטי היסטמיניקה, לא אמורה להישאר צלקת,

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה