ביופסיה כתוצאה מגרד ועור קשקשתי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בת 30, ביצעתי ביופסיה ברגל בעקבות אודם גירוד ועור קשקשתי עם היפרפיגמנטציה. המטרה של הביופסיה היתה שלילת MF . האבחנה הפתולוגית : האפידרמיס במראה שמור , בדרמיס בצקת קלהמעט תאים מונונוקלארים במנח פריוסקולרי . לא נמצאה היפרפיגמנטציה בשכבה הבזאלית ולא המצאו מלנופגים. התור לרופא עוד חודשיים... האם האבחנה מצביעה על דלקת או פטריה?? אשמח לתשובתכם! תודה רבה !!!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, רושם לשינויים של דלקת של העור. דרושה צביעה בשם pas על מנת לבדוק האם יש זיהום פטרייתי. בהצלחה!