יובש קשה בעור הפנים = דמודקס?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הלכתי לפני השבוע לרופא עור עקב יובש חזק בעור הפנים שלא עבר עם משחות קוסמטיות וסבונים למינהם. במבט קצר על הפנים עם זכוכית מגדלת היא אבחנה שיש לי סוג של טפילים על הפנים שגורמים ליובש ורשמה לי משחה שנרקחת במיוחד בשם איברמקטין 1% למריחה פעם ביום. מקריאה קצרה ברשת נראה כי התסמינים למי שסובל מהטפילים הללו הם פצעים ואדמומיות. אמנם העור שלי אדמוני לעתים אך ללא פצעונים כמעט, רק יובש חריג. האם בכל זאת עליי לנסות את המשחה? וזה גם קצת מחרפן אותי המחשבה על הטפילים האלה...
שלום, הבדיקה היא על ידי דרמוסקופ , העור לעיתים מחוספס עם אריתמה עם או בלי נגעים דלקתיים. ניתן לנסות גם רוזקס מקומית. בהצלחה!