אדמומיות ופצעונים באזור הסנטר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בת 20 ומעולם לא סבלתי מאקנה ומדי פעם היו מופיעים לי פצעים פה ושם. שמתי לב שבשנתיים האחרונות בערך קצת אחרי הגיוס שלי לצבא התחילו לצאת לי הרבה יותר פצעים בפנים ויש לי גם המון אדמומיות בעיקר באזור הסנטר. הסנטר שלי תמיד אדום גם אם אין שום פצע ולעיתים מאוד קרובות יוצאים לי פצעים חלק מוגלתיים חלק לא. אשמח לדעת מדוע זה קורה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, פצעים בסנטר הרבה פעמים מאפיינים בעיה הורמונלית, ממליצה להשלים פרופיל הורמונלי ביום השני או השלישי לווסת. בנתיים ממליצה להקפיד על שטיפה עם סבון דרמקסול. בהצלחה!