מה הסכנות של משחות אסטרוידיות?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי רופא עור נתן לי משחה בשם אלקום זו משחה שמכילה אסטרויד רציתי לדעת מה הסכנות והתופעות לוואי של המשחה הזאת ?האם את בתור רופאת עור ממליצה שאשתמש במשחה הזאת? אין דרך אחרת בלטפל בפריחה בלי משחה אסטרוידית? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ממליצה לשבועיים בלבד, ניתן לרדת לאחר מכן לפעם פעמיים בשבוע לטיפול תחזוקתי. כאשר משתמשים תקופה ארוכה עשוי לגרום לעור דק, אקנה , היפופיגמנטציה. בסטרואידים חזקים כגון דרמובט חשוב לעקוב אחר לחץ דם ורמת סוכר. טיפול יעיל מאוד כאשר ישנה דלקת כגון אטופיק ועוד בהצלחה!