רוזאציה בלחיים ובמצח
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אהלן, יש לי אדמימות בפנים שהתחילה לפני 3 שנים , בהתחלה זה בא והלך ולאחר מכן הפכה האדמימות לקבועה . ובמצח ממש כמו 2 פסים מעל הגבות . הלכתי לרופאת עור, טופלתי ב: פלאג'יל, טבעקוטן , רוזקס. ללא הטבה. כרגע אני מטופל כבר חודש באיברמקטין והשבוע התחלתי עם אנטיביוטיקה מינוציקלין. * אם אין הטבה לאחר חודש שימוש באיברמקטין ( ivermactin) האם יש טעם להמשיך? * במידה וגם המינוציקלין לא יעבוד, נשארו עוד תרופות? * מה ניתן לעשות?
שלום, טיפול של האדמומיות נעשה על ידי לייזר. איברמקטין יעיל נגד טפיל הדמודקס. בהצלחה!
ומה לגבי המינצוקלין? מהן השפעותיו על רוזאציה והאם הוא מטפל ב אדמימות?
אבל הטפיל של הדרמודקס הוא שגורם לאדמומיות בפנים ולפצעונים לא?