מעקב אחרי טיפול עגבת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בגלל חשד לעגבת ראשונית (נקודה אדומה על איבר המין) קיבלתי מרשם לאנטיביוטיקה בכדורים (יש לי רגישות לפניצילין). הרופאה אמרה שכדאי לעשות מעקב אחרי סיום הכדורים על ידי בדיקה חוזרת והמליצה ללכת לאורולוג. שאלתי בפליאה אם לא עדיף רופא עור ואמרה שהיא חושבת שאורולוג יהיה טוב יותר. מה דעתך?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, האבחנה של עגבת נעשית בשילוב בדיקות סרולוגיה כולל VDRL, TPHA הנגע הראשוני הינו כיב/פצע לא כואב ולא פצע אדום. ממליצה לפנות לרופא עור להשלמת האינפורמציה ובדיקה רפואית. בהצלחה!