פטריה בציפורן ברגל מחמירה אחרי שבועיים עם אמטריקס... הגיוני?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי יש לי פטרחה באגודל כבר שנתיים בערך. מרחתי למיסיל ןלא עזר. עכשיו הרופא נתן לי אמטריקס... אני משתמשת בזה כבר שבועיים.. היה שיפור קטנטן... 4 ימים אחרי תחילת הטיפול גזרתי את הציפורן... ומאז מחמיר המצב!! זה מתפשט לי מהלמעלה של הציפורן לכיוון הבסיס! אני לא רוצה שהבסיס ידבק לי שוב!! מה עושים? הגיוני שאמטריקס מחמיר לי את המצב?? אני מנסה לאורר את הרגל ולשים טלק על האצבע אם אני נועלץ נעל סגורה.. אבל עדיין מחמיר לי! מצרפת תמונה מלפני שבועיים בערך ועכשיו...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אמטריקס אינו מחמיר פטרת, ממליצה לפנות לרופא עור ולשקול טיפול בכדורים לאחר השלמת תרבית.