בדיקת ביופסיה לנקודת חן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בן 36 התגלה לי לפני בערך חודש וחצי נקודת חן ביד שהיא לא סימטרית ולדעתי גם החליפה קצת צבעים. הייתי אצל רופא עור שאמר שבגלל שהיא לא סימטרית צריך להוריד אותה והפנה אותי לכירורג פלסטי. הכירורג הוריד את הנקודה ואמר שהיא קצת עמוקה. היום קיבלתי את תוצאות הבדיקה ואשמח לקבל הסבר האם הכל תקין או לא. בדיקה מקרוסקופית skin,left arm biopsy: compound nevus surgical arm free. בדיקה מאקרוסקופית: התקבלה צנצנת מסומנת בפרטי נבדק ובה קטע עור במדדים 0.3X0.4X0.8 ס"מ במרכזו נגע חום במדדים 0.3X0.4 ס"מ. אבחנה ופריטים קליניים: nevus dysplasyic lt. arm אשמח לדעת האם הבדיקה תקינה ומה התוצאות שלה אומרות .תודה מראש
הביופסיות תקינות, הראשון שפיר לחלוטין והנבוס הדיספלסטי גם שפיר אך בעל פוטנציאל להפוך לממאיר, לכן טוב שהוסר . בהצלחה!