מחלה עורית- דחוףףף!!!
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר מיכל שלום. אני בת 39. הייתי אצל רופאת עור בגלל גרד נוראי בפי הטבעת. האבחון הינו- רובד אריטמטוטי בהיר ללא קשקשת או אקכימוזות. ושהיא רואה שיש לי קי הול key hole היא אמרה לי שעליי להיות במעקב אצל גיניקולוג בגלל שהמחלה מעלה את הסיכוי לסרטן הרירית. היא לא רשמה את שם המחלה. האם תוכלי לומר לי כיצד נקראת המחלה? והאם לדעתך יש צורך בייעוץ או בדיקה נוספת??? אני לחוצה נורא!!! תודה
שלום , ייתכן כי החשד היה ל LSA ( ליכן סקלרטזוס אטרופיקוס) . הביופסיה לשלל התמרה, אין מה לדאוג פשוט להשלים ביופסיה לאבחון . גרד באזור זה ככל הנראה מתאים לדרמטיטיס , דלקת של העור. בהצלחה!