מיצוק העור בטכנולוגיות לייזר גלי רדיו...
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, האם טיפולי לייזר/ גלי רדיו/ אולטראסאונד. אכן גורמים לחידוש קולגן ואלסטין? האם העור באמת מתמצק ?אני מדברת על סימני גיל ראשוניים שהלחיים כבר פחות מלאות. שאלה נוספת: האם הרמה של המיצוק היא כמו בפילינג בינוני/קל? ושאלה אחרונה: הטיפולים הללו לא גורמים בעצם לכוויה מתחת לעור ולצלקת? כי בפועל מה שממצק לנו את העור זה שכבות השומן.?
הטכנולוגיות שציינת גורמות לייצור קולגן ואלסטין בשכבה נגרמים. זוהי שכבה האמצעית של העור. עם הגיל יש ירידה בסיבים אלו. ישנן טכנולוגיות רבות, ויש להתאים את הטיפול למטופלת באופן אישי בהתאם למצב העור, גיל, התוויות נגד , גוון העור, מחלות רקע ועוד. בנוסף , ניתן לעודד ייצור אלסטין וקולגן על ידי הזרקת חומצה היאלורונית . בהצלחה!