טיפול בפריחה וגרוד בעור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר טיפול משולש בחיידק הליקובקטר הופיעה פריחה מגרדת בעור במקומות שונים. ( בחזה, ברגליים..)רופא המשפחה נתן טלפסט 180כדור ביום. הגרוד נרגע אבל הפריחה לא עברה.פניתי לרופאת עור שנתנה שני קרמים: דקטקורט קרם פעמיים ביום בין ומתחת לחזה ובטאקורטן ג קרם פעמיים ביום למקומות האחרים בגוף וגם סבון לקטופיל פעם ביום. הבנתי ששני הקרמים מכילים קורטיקוסטרואידים. קראתי על כל אחד מהקרמים ויש אזהרה לא להישתמש במקביל עם תרופה שמכילה את המרכיב הנ"ל. אם כך האם אכן מומלץ ובטוח להשתמש בשני הקרמים במקביל? האם אין בכך נזק? אני כבר משתמשת שבוע. חלק מהאדמומיות בעור לא עברה . האם להפסיק?
כמה ימים צריך לקחת טלפקס 180? לקחתי כבר 11 כדורים (11 ימים). האם יש זמן מסויים או שאפשר להפסיק בבת אחת ברגע שיש שיפור?
שלום, ממליצה להמשיך כשבוע ימים מתום הפריחה.