עור מתקלף במרפק ניהיה אדום וקצת שורף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר. לאחרונה לא יודע בדיוק מתי ,שמתי לב שיש לי מהשהו מוזר במרפק.מין עור כהה יבש היה בהתחלה. ועכשיו התחיל להיתקלף וניהיה חלק אדום.לא קיבלתי מכה ולא כוויה לאחרונה.לא מגרד, בנגיעה באיזור האדום קצת שורף.בן 32 קצת רקע בראותי,בריא בדרך כלל ללא מחלות.רק לפני 3 חודשים התחלתי ליסבול מלחץ וחרדות.חודש נוטל ציפרלקס ולוריוון.אשמח מאוד אם תעזרו לי להבין מה זה,האם זה מסוכן?וצריך לפנות לרופא דחוף?האם זה מחלת עור?.אני מצרף תמונה,תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
משום מה התמונה לא עולה.אנסה עוד פעם.
עוד ניסיון
אין ביכולתי לראות את התמונה המצורפת, ממליצה לפנות לרופא עור לאבחון בהצלחה!