שערות לבנות בגיל מוקדם- מדאיג אותי.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 32. בשנה האחרונה הופיעו לי שערות לבנות רבות בחזה. חשוב לציין שקרה לי משהו בשנה האחרונה שגרם לי הרבה צער ולחץ. זה התחיל בבודדות ומאז חצי מהחזה העליון הוא עם שערות לבנות. זה מדאיג אותי מאוד משום שזה משהו שקורה לגברים בגיל 50 או 60 בחזה. זה משהו שלא אמור לקרות וכל מה שבדקתי באינטרנט אין שום מידע על דבר כזה. דווקא השיער שלי בראש הוא אין בו כמעט לבן. אני אוכל בריא מאוד ועושה ספורט ובמשפחה שלי אנשים מבוגרים ממני אין להם שום שיער לבן בחזה. מה זה יכול להיות? אני הפכתי להיות אדם זקן בגוף וזה גורם לי מבוכה וצער רב. למרות שאני בגיל צעיר עדיין. אני מתבייש ללכת עם חולצה שיש פתח למעלה וגם ללכת לים בלי חולצה. אני עדיין רווק. ואני הרבה בעצב בגלל זה. אין לי תקווה ושום שמחה לחיים האלה. אודה לעזרה
שלום, צר לי אך אין ביכולתי לעזור