חוסר תחושה ויובש בעור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני מספר ימים שמתי לב ליובש בקרסול שמלווה בחוסר תחושה כאשר אני נוגעת בו (בעור). לא נעלתי נעל שלחצה או שפשפה והיום הבחנתי שהאזור גם חום, כהה יותר מצבע עורי. האם יש מקום לדאגה? בקירוב אליו אני מבחינה בעוד שני נגעים כאלו חומים בהם העור לא יבש אך התחושה מעטה אם בכלל... אודה לעזרה בנושא.
שלום, רושם כי מדובר Hyperkeratosis , עיבוי של השכבה הראשונה של העור. ישנן סיבות רבות, השכיחה הינה לחץ כרוני המתבטא בהופעה של קלוסים. סיבות נוספות: דלקת כרונית, מחלות גנטיות, יבלות ועוד. ממליצה לפנות לרופא עור לקבלת טיפול . במידה וישנו חוסר תחושה ממליצה להתייעץ עם נוירולוג .