שאלה בנושא רוזיצאה בפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני כבר 3 חודשים עם מינוציקלין בלבד וללא שום דבר למריחה ויש גרד וצריבה לעיתים...ביום שישי עמדתי קצת בשמש עם הגנה משקפיים וכובע ובכל זאת חזרתי הביתה, הורדתי מייק אפ העור מגורה עד היום ראשון בבוקר והמינוציקלין זה כמו כוסות רוח למת. אני שוקלת לעבור לרופא אחר כי זה לא נתן שום דבר למריחה, לא אמר מה ניתן למרוח בינתיים כקרם לחות, משהו נגד צריבה או גירוד...האם זה נורמלי ככה? אני לא חושבת שהבעיה אצלי היא נימים אבל אני לא באמת יודעת. זה סיוט שאחרי 3 חודשים של כדורים אני לא רואה מה יצא לי מזה. אודה לתשובתכם. תודה
חבל על הציפיות והזמן שלך ועל התקווה שלמעבר לרופא אחר תקבלי פתרון בבעיה גנטית כרוציאה שאין לרופה מה להציע לך. כמו 99% ממחלות העור אין תרופה . לא לרוציאה, לא לסבוריאה, לא לאקזמה, לא לכלום ....
ומה יועיל לך רופא אחר ? כאילו שרופא אחר מרפא רוזיצאה ? אין טיפול לרוזיצאה כמו שאין לאקזמה ואין לסבוריאה ואין לליכן פלנוס ואין לויטיליגו גרנולומה ....זו רק רשימת חלקית ביותר של מחלות העור .
שלום, מינוצילקין גורם לתגובה פוטוסניטיבית ולכן חשוב להקפיד על הגנה מפני השמש. ישנו מגוון רחב של טיפולים לרוזציאה בהתאם לסוג של הרוזצאה, גיל המטופלת, מחלות רקע ועוד. ממליצה לפנות לרופא אחר אן אינך מרוצה מהרופא המטפל. לתחושת הצריבה ניתן למרוח קרם ציקלפט או ציקלפלסט להרגעה של העור. בבהצלחה!