כיוויה ממים רותחים על החזה בהריון
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני יומיים נכוותי בחזה מתה רותח, מיד לאחר מכן קיררתי את המקום במים וקרח ומחרתי ביאפין לאחר שעה הופיעו שלפוחיות בעור שניים התפוצצו טבעי לאחר זמן קצר ושלפוחית אחת נותרה. השלפוחיות בגודל אגוז ברזיל. שאלתי היא כזו מה היא הדרך הנכונה לטפל על מנת למנוע זיהום והכי חשוב למנוע צלקת. אשמח לשמוע על טיפול בטוח להריון
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, כוויה דרגה II , אינה אמורה להותיר צלקות. ניתן למרוח ביאפין בשילוב עם קרם בטאקורטן G המכיל אנטיביוטיקה על מנת למנוע זיהום משני . לא מומלץ למרוח קרם סילברול בהריון. בהצלחה!