בן 19 בעיות שינה

דיון מתוך פורום  הפרעות עוררות, שינה ועייפות

20/02/2019 | 10:24 | מאת: חסוי

בחודש האחרון יש לי בעיות שינה שלא נותנות לי מנוח כל לילה אני נרדם בערך אחרי שעה באחד בלילה ומתעורר בשלוש או לעיתים ארבע כל יום במשך חודש אני מתעורר ללא סיבה ולעיתים רחוקות בגלל אי נוחות בבטן גזים וכו) ואחרי זה עד שאני נרדם זה לוקח שעה וחצי בערך זאת אומרת ארבע - וחצי אני ישן ומתעורר בתשע מה הסיבה יכולה להיות לזה ? אני לא חושב שזה חרדה או משהו בסגנון כי אני מתעורר רגיל פתאום מרגיש שאני קם ללא סיבה ופותח עיניים ואז חוזר לישון ואז תמיד אני קם מאוחר בתשע בערב אשמח לעזרה ולעצה מה לעשות האם יש תרופה שתביא לי שינה רציפה הרופא משפחה לא יודע מה לעשות..

לקריאה נוספת והעמקה

כמו שכתבתי כבר באחת התשובות האחרונות, כשמתחילים נדודי שינה באופן כה חריף כדאי לבדוק מה השתנה -בסביבה הפנימית או החיצונית שלך. מתחים הם אחת הסיבות העיקריות לשינוי כה קיצוני. שינויים בסביבה (האם אתה חייל?) גם יכולים להשפיע. וכדאי לטפל בחרדות/מתחים/ וכו באם אתה שותה משקאות מכילי קפאין בשעות הערב ו/או סמים כדאי להתייחס לאלה -האם בהחלט עלולים להביא לנדודי שינה. ד"R מיכל לוסטיג

20/02/2019 | 20:23 | מאת: חסוי

שלום אני לא חייל עדיין אין שום שינוי בסביבה החיצונית פנימית אני לא חושב שיש לי חרדה אולי קצת מתח,לקחתי בי בוזטיבי ויטמין אני שותה קפה בבוקר ושתיתי תמיד בבוקר לא לוקח סמים איזה תרופה או שינוי יכול לתת לי שינה רציפה?

מנהל פורום הפרעות עוררות, שינה ועייפות