שימוש בתרופות משתנות
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אימי מקבלת אלדקטון 100 mg ו- פוסיד 60 mg , לטיפול במניעת אי ספיקת לב ימנית , ובצקות. האם יש סיכון (או השפעה שלילית כלשהי לטווח ארוך על כבד או כליות) בשימוש במשתנים בכמות כזו ? האם - כאשר "אין די נוזלים מיותרים ", משתנים אלו גורמים נזק ? האם כדאי להשתמש או לצרוך משתנים טיבעיים במקום ? (כדורי פטרוזיליה וכדומה ..) ? תודה לך. יגאל
יגאל שלום ותודה על שאלתך. האם זאת אותה אם משאלת האויסטה? כעיקרון שום משתן טבעי לא יעזור אם אלו מינוני המשתנים שאמך מקבלת. כפי שכתבתי כבר קודם, אימך זקוקה למעקב רפואי טוב עם מבט כוללני (הוליסטי) על מגוון בעיותיה. רפואה שלמה דר' זלוצובר
שלום ד"ר אימי מטופלת ע"י רופאים ,והכל תחת מעקב והשגחה. השאלות נועדו להבנה טובה יותר של המצב... תודה לך על תשובתך...( אגב , תשובותך עזרו לי מאוד ביעוץ פרטי שהיה לי עם אנדוקרינולוג). יגאל