שימוש ראשוני בקרם אובסטין
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום 1.לראשונה קיבלתי קרם אובסטין בת 59. כתוב שם לדווח באם יש היסטוריה של קרישי דם. לאמא שלי היו מספר אירועיים מוחיים קשים עד לפטירתה. האם כדאי לי להשתמש בכלל בתחליף הורמונלי?2. כמו כן השתמשתי פעם אחת וכבר הייתה לי הפרשה צהובה האם זה ימשך ככה? או זה רק בהתחלה? 3.כמו כן יש לי רק יובש בנרתיק שמפריע רק ביחסי מין האם כדאי בכלל להתחיל להשתמש בתחליף הורמונלי למרות שאין לי מחזור כבר כ6 שנים?4. האם כדאי בגילי להתחיל? ועד איזה גיל ניתן להשתמש? תודה מראש על כל השאלות
לקריאה נוספת והעמקה