שאלה בקשר לאפילפסיה ותרופות

דיון מתוך פורום  אפילפסיה בילדים

16/02/2019 | 17:55 | מאת: שירה

שלום רב מזה 14 שנים מוגדרת שסובלת באפילפסיה. לוקחת למיקטל ומאז ללא התקפים. את הכדורים שיחקנו עם המינונים לפי הבדיקות והמצב וכבר 6 שנים לוקחת רק למיקטל 100 מג ליום. אולם לאחרונה לאחר זמן מה שלא עשיתי בדיקת דם הגיע הזמן לדעת מה המצב. הבדיקות לא טובות גם אנמיה שאמרו עוד בדיקת דם ואז אתחיל לקחת כדורי ברזל. קודם האם יש איזה השפעה בין אנמיה ללמיקטל /אפילסיה או אפילו לגרום להחמרה במצב וגם לאחרונה מרגישה גם קצת סחרחורות ועייפות יתר על המידה וגם רמת הלימיקטל בבדיקה הראתה מדדים נמוכים ממה שצריך להיות. התייעצתי עם הנירולוג אמר בגלל שעברו הרבה שנים 6-7 שנים מאז שעשיתי בדיקה ממליץ להפסיק את הכדורים נבדוק אם יש התפרצויות בבדיקה או יהיו אחרי הפסקה כדאי העלאת המינון או אם כלום אם לא יראה כלום. רציתי כמה זמן שאהיה בלי כדורים כדי להראות בבדיקה אם משהוא לא תקין פוחדת שדוב אתעלף או אראה אורות מרצדים/כוכבים כי אז ההתקפים היו בדברים הנ"ל ואפילו נחבלתי כתוצאה מכך ופוחדת שיקרה לי משהוא בעבודה שלא יודעים הרבה על הבעיה הזאת אבל רוצה לדעת אם המצב טוב יותר או אפילו הוחמר.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב ישנם מספר גורמים בעלי חשיבות לגבי קביעת הסיכוי להחלמה מאפילפסיה באופן כללי וללא התייחסות ספציפית למקרה שלך, יש הגיון לאחר תקופה ארוכה מאוד ללא פרכוסים , ובהנחה כי אין בעיית רקע משמעותית המשפיעה על הסיכון להישנות פרכוסים ( לדוגמא- הפרעה במבנה המוח, ) לנסות ולהפסיק בהדרגה את הטיפול. למקטל תרופה מצויינת אבל ...יתכן ואת לא זקוקה לה יותר בהצלחה ד"ר אלי הימן

17/02/2019 | 13:35 | מאת: שירה

הבעיה שהתחלתי פתאום כאבי ראש וסחרחורות ולראות אורות שככה היה לפני הלקיחה . פשוט כדי לדעת מה המצב ולעשות את בדיקת הeeg . מרגישה שפתאום בימים האחרונים שכאילו מתחיל לא להיות טוב והמינון הזה כבר לא מספיק יכולצלהיות מצב וכמה זמן מאז הפסקת התרוםה אפשר לעשות את בדיקת הeeg חראות אם המצב תקין אשאל גם את הנירולוג?

מנהל פורום אפילפסיה בילדים