נגישות
נגישות

היפו פיגמנטציה לאחר לייזר להסרת שיער בפנים

דיון מתוך פורום  פיגמנטציה - כתמי עור

25/02/2019 | 19:43 | מאת: אריאל

היי, עשיתי לייזר באיזור עצמות הלחיים בסה"כ 2 טיפולים ולאחר הטיפול השני שמתי לב ששבועיים אחרי בערך התחילו להיות לי כתמים לבנים על הפנים איפה שעשיתי את הלייזר. בתמונות עבר שמתי לב שיש לי את אותו צורה של הכתמים אבל אז הם היו הרבה פחות בולטים (גם אף פעם לא שמתי לב אליהם). האם יכול להיות שהלייזר גרם להם להיות יותר בולטים ? או שבגלל שאני נשמר מהשמש כבר 3 וחצי חודשים מאז הטיפול הראשון הם לאט לאט התבהרו ולא קיבלו שיזוף ? וקראתי שזה יכול להיות גם היפופיגמנטציה שלאחר דלקת אבל מסיפורים שראיתי זה קורה בדרך כלל אחרי כוויה שהיא מגלידה. אמנם הפנים שלי היו אדמומיות לאחר הטיפול אבל לא נכוותי או משהו כזה האם זה עדיין אפשרי ? תודה .

לקריאה נוספת והעמקה
25/02/2019 | 19:44 | מאת: אריאל

שאלה נוספת - האם רצוי עדיין להמנע מהשמש והיא יכולה להחמיר את הבעיה או אפשר להחשף מאחר ועברו כבר חודשיים וחצי מהטיפול האחרון

טפול בלייזר עלול להותיר היפופיגמטציה (פחות פיגמנט) שלאחר דלקת. במרבית המקרים יש שיפור גדול בהיפופיגמנטציה לאחר תקופה..

מנהלי פורום פיגמנטציה - כתמי עור