מריחה ספיגה וחדירת גל אל תוך העור
דיון מתוך פורום פיגמנטציה - כתמי עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפי איבחון מקרוסקופי אצל דרמטולוג, יש לי עור שמנוני. אדמומיות, פריחה אריטמית, קשקשת וטפילי דמודקס בפנים. באזור הסנתר במיוחד. רשם לי גל בנזק 5 אחוז לשימוש בשעות הערב-לילה. למשך 3 חודשים. כשאני מורח גל בנזק, תוך כמה זמן הוא נספג בעור? תוך כמה זמן הוא חודר אל תוך העור? שעות ההשפעה/עבודתו מעת המריחה? פעילותו עבודתו נפסקת מאותו רגע כשאני שותף פנים ומוצאיו מפניי? מודה לך מאוד על תגובתך לשאלותיי.
מקובל למרוח בנזק ללילה שלם. אינני יודע תוך כמה זמן הוא נספג ומה הזמן "המינימלי" הנדרש כדי שיהיה יעיל. אני מניח שמאחר וההמלצה היא מריחה ללילה שלם מריחה לפחות מכך עלולה להיות לא מספיקה.