כוויה בשפם משעווה עדינה
דיון מתוך פורום פיגמנטציה - כתמי עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי חג שמח אני מורחת כבר שבוע משחה בשם או-אויט שרופא עור נתן לי כדי להבהיר כתם פיגמנטציה שיש לי באזור השפם. (למשך חודש) עשיתי שעווה של וייט עדינה לפנים בשפם ושרף לי מאוד. קמתי בבוקר עם כווייה שטחית אבל בולטת מאוד ,כניראה העור מאוד עדין בזמן שמשתמשים במשחה באופן רצוף. אשמח לדעת מה לעשות,אם לשים סילברול , להמשיך לשים את המשחה שהרופא עוד נתן לי על הכוויה?
כנראה שמדובר בחומצה רתינואית (השם שרשמת הינו שם מסחרי ולא רשמת אישה רכוז ניתן לך).לעתים נגרם גירוי עור מהקרם. לעתים יכולה להיגרם כויה משעוה ולכן קשה לי לדעת מי משניהם גרם לבעיה (אולי שניהם יחד). אני ממליץ שתפסיק את הקרם שנתן לך הרופא וותשים משחה אנטיביוטית , אולי עם קורטיזון חלש. לדוגמה, קרם אפלומיצין). צריך להקפיד על הגנה משמש לאזור הדלקת.