נגישות
נגישות

שאלה בנושא רוזיצאה בפנים

דיון מתוך פורום  פיגמנטציה - כתמי עור

12/02/2017 | 11:11 | מאת: עדי

היי, אני כבר 3 חודשים עם מינוציקלין בלבד וללא שום דבר למריחה ויש גרד וצריבה לעיתים...ביום שישי עמדתי קצת בשמש עם הגנה משקפיים וכובע ובכל זאת חזרתי הביתה, הורדתי מייק אפ העור מגורה עד היום ראשון בבוקר והמינוציקלין זה כמו כוסות רוח למת. אני שוקלת לעבור לרופא אחר כי זה לא נתן שום דבר למריחה, לא אמר מה ניתן למרוח בינתיים כקרם לחות, משהו נגד צריבה או גירוד...האם זה נורמלי ככה? אני לא חושבת שהבעיה אצלי היא נימים אבל אני לא באמת יודעת. זה סיוט שאחרי 3 חודשים של כדורים אני לא רואה מה יצא לי מזה. אודה לתשובתכם. תודה

לקריאה נוספת והעמקה

התסמינים העיקריים ברוזציאה הינם פריחה אדמדמה, דמוית אקנה או פריחה אדומה בלחיים (מעין הסמקה. זו לעתים חולפת ולעתים קבועה). בדרך כלל אין גירוי ברוזציאה. כדאי לפנות שוב לבקורת אצל רופא העור .

13/02/2017 | 09:22 | מאת: עדי

אתה פשוט אלוף! יש סיכוי שזה לא רוזיצאה...הייתי אצל רופא אחר שהפנה לבדיקות דם נתן איפלומיצין ואם לא יעזור בדיקת אלרגיה

מנהלי פורום פיגמנטציה - כתמי עור