שיקום כתרים והארכת כותרת

דיון מתוך פורום  שיקום הפה - פרוסתודונטיה

31/08/2017 | 23:27 | מאת: אדוה

יש לי כתר זמני , ששן בינה לידו אשתה בעיה עקרו , ובמקביל לכתר הזמני במקביל גמרתי את ההחלמה ועוברת לשיקום השתל , הרופאה המשקמת אמרה שמקווה שיסתדר אבל יכול להיות בעקבות העקירה של השן הבינה יצטרכו אולי הארכת כותרת מקווה שלא מנסים בכל זאת עם כתר זירקונה כי גם ככה המקום הוא בעייתי ושן ממש קטנה שעושה בעיות לפני העקירות וקצת גם אחרי העקירות לא כמו קודם , אבל האם יכול להיות בעיה לשיקום של הכתר בעקבות עקירת שן הבינה וכן יצטרכו לעשות הארכת כותרת בגלל שזו ממש שן לידה , יכול להיות לזה השפעה במיוחד שנפל לפני העקירה של שן הבינה המון הכתר הזמני , יש לכך סיכוי גדול לזה ומתי יודעים בוודאות אם אצטרך הארכת כותרת האם בשלב המדידות הראשוניות אחרי המדידות הראשוניות או רק אחרי קבלת החרסינה במקרה שלי כי זה כתר זירקוניה והאם שזה כתר זירקוניה סיכוי גדול יותר שיבטל את הצורך בניתוח. והאם יכול להיות לזה השפעה גם על השיקום של השתל למעלה במקביל גם אם אין לי שום שן בינה למעלה?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, יש כאן הרבה פרטים שכל אחד מהם יכול לגרור בעיה בסופו של דבר. לאור המורכבות - כדאי לשמוע את דעתה של הרופאה, ואם את לא בטוחה שהיא יודעת מספיק - קבלי חוות דעת נוספת מומחה לשיקום.

01/09/2017 | 11:24 | מאת: אדוה

סומכת עליה אבל ררוצה לבדוק אם נוכל לוותר על הארכת כותרת אבל א. האם אחרי המדידה הראשונה אפשר לדעת בוודאות אם מסתדר וב. האם עקירת השן בינה שלידה יכול להיות השפעה אם צריך או לא צריך הארכת כותרת?

מנהל פורום שיקום הפה - פרוסתודונטיה