רחם דו קרני ומצג רוחב משתנה
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 35 + 1 עם רחם דו קרני, הריון שני, הריון קודם הסתיים בלידה ב38+5 - לידה רגילה. כרגע המצג של העובר משנה כל כמה זמו ( ז"א שעה שעתיים!) מראש לרוחבי. כמות מי שפיר נחשבת לריבוי קל. והערכת משקל של העובר היא 3.100! עם ראש גדול, מה היא עצתך? בקשר ללידה נרתיקית? תודה רבה רבה!
שלום פנינה, עד שבוע 39 אין הרבה מה לעשות. כמובן יש לוודא שאין סכרת הריונית לאור משקל גבוה + ריבוי מי שפיר. בשבוע 39, אם המצג עדיין לא יציב, הייתי שוקל לבצע היפוך למצג ראש ולעשות זירוז. כמובן שיש סיכון שהוא יתהפך תוך כדי זירוז. יש גם אפשרות לא להתערב מאחר ויש סיכוי טוב שברגע שיהיו צירים, הראש יתקבע מעצמו למטה. בהצלחה, ד״ר שווד
תודה רבה!